Wednesday, August 31, 2011

A Conversation Between LiLa

Lisa: You hate me, don't you?

Laura: Kind of.

Lisa: I'm sorry I didn't get my chapter done. I've just got so much going on....

Laura: Don't lie. I saw you tweeting about Awkward and the VMAs.

Lisa: Oh, so now you decide to check Twitter.

Laura: Yeah, well I've had a lot of time on my hands since you've STOPPED WRITING.

Lisa: Right. Sorry. I'll write my chapter tonight. Right after I fold this laundry....

Laura: Since when do you fold laundry? Your laundry room looks like something out of an episode of Hoarders. Procrastinate much?

Lisa: Crap. You're right. I'm writing, I'm writing.

Laura: That's what I thought. Who's the bossy sister now?

11 comments:

Matthew MacNish said...

That whip? Sometimes you gotta crack it.

Christine Fonseca said...

Oh yes...LOVE your LiLa convos!

Lydia Sharp said...

+1 Laura (hee hee)

Chelsey said...

I may be behind the times, but I love the new blog design!

Nicole Zoltack said...

LMAO I've been known to pair socks when I'm stalling writing/editing.

Elana Johnson said...

LOL! This is almost like being in the Underbelly again. *sigh* I miss the Underbelly.

Krispy said...

It's ok, Lisa. I know what that feels like! Someone's cracking the whip at me too. Good luck!

Kerri Cuev said...

Lol! The heck with laundry! You need a laundry fairy. I have 3 and they even have to put them away in draws. hahaha, I heart chores.

Christina Lee said...

hee-I sometimes wish someone was cracking the whip at me.

And heeeey over here, is this a new blog design (am I way behind)?

Bethany Elizabeth said...

I don't know where I've been lately, but your blog is so CUTE! Has it been like this, and I've just not noticed? Weird. :)
And yeah, I totally need to stop procrastinating too.

Anonymous said...

Haha my shoulders go up as if I was in that position...cause I totally did my homework, honest. Would it be too early to ask if The Lies that Bind has any potential covers yet?